بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی-فرانسه-آلمانی-عربی

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی-فرانسه-آلمانی-عربی

به آن می گویم معجزه گر لغت چون واقعاً در یادگیری لغت معجزه می کن

آقای کیومرث خمس آبادی مدرس زبان انگلیسی در تهران و کرج و فارق التحصیل رشته ادبیات زبان انگلیسی است وی یکی از اولین افرادس ایت که ازجی _ 5 در جهت یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرده است. مصاحبه ای که می خوانید خلاصه گفتگو با ایشان است.

آقای خمس آبادی اثرات جی _5 در یادگیری زبان را چگونه ارزیابی می کنید؟


آنچه من در مورد خودم و شاگردانم در حد معجزه بوده است، من بدون استثنا در اولین جلسه آشنایی با شاگردانم از آنها می خواهم جلسه بعد حتماً باید همراه جی _ 5 در سر کلاس حاضر شوند.ببینید ما در یادگیری زبان با یک مشکل بسیار بزرگ روبرو هستیم برخلاف بسیاری از کشورها ما با افراد خارجی و انگلیسی زبان ارتباط مستقیم نداریم درنتیجه با کلی زحمت در کلاس حاضر می شویم و لغات و کلماتی را یاد می گیریم ولی چون فرصت تکرار آنرا بویژه به صورت ناخودآگاه نداریم تقریباً همه زحمات به باد می رود و فراموش می شوند و کمتر موقعی کاری از دست معلم برمی آید.

اگر قرار باشد یک صفتی را به جی _ 5 نسبت دهید چه صفتی را می گویید؟

به آن می گویم معجزه گر لغت چون واقعاً در یادگیری لغت معجزه می کند.

یک پیام!

من هرچه را با جی _ 5 خواندم برایم ماند و هرچه را بدون جی _ 5 خواندم یا فراموش کردم و یا به یاد آوردن آن شفاف و قابل اطمینان نیست تأکید می کنم هر کاری را نمی خواهید بکنید، نکنید ولی از جی _ 5 استفاده کنید.

خب برای حسن ختام مصاحبه چه حرفی دارید؟

چند روز پیش یکی از دوستان را که در هواپیمایی استخدام شده بود را دیدم. با شوق و ذوق می گفت که با وسیله ای آشنا شده که در مدت کوتاهی دایره لغت زبانش را افزایش داده و از من خواست به زبان آموزانم پیشنهاد کنم. من هم قبل از اینکه او نامی از جی _ 5 بیاورد گفتم: جی _ 5 نیست؟! با تعجب گفت: چرا! و وقتی به او گفتم که شش سال است استفاده می کنم با دلخوری گفت:تو به من ظلم کردی چرا آن را زودتر به من هم معرفی نکردی اگر در این چند ساله با آن آشنا بودم الان هزاران لغت بیشتر بلد بودم و اینقدر وقتم تلف نشده بود حقیقتاً‌برای لحظه ای احساس شرمندگی کردم. و از آنجا مصمم شدم به هر کس که در حال یادگیری است،‌چه زبان و چه هر درس دیگر جی _ 5 را توصیه و سفارش کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد