بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی-فرانسه-آلمانی-عربی

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی-فرانسه-آلمانی-عربی

موفقیت از زبان دانشجوی رشته کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی

48 سال سن دارد و بر خلاف اکثر خانمها حتی اصرار دارد که سنش را بدانیم ! وقتی در مورد ” افسانه شخصی” اش صحبت می‌کند، مانند یک نوجوان چشمهایش برق مخصوصی می زند و آهنگ صدایش از شوق متغیر می شود . فوق لیسانس اقتصاد است و مسوول مالی کتابخانه دانشگاه صنعتی شریف. اما حتی سن و سال ومشغله زیاد و… باعث نمی شوند که در حال حاضر و بطور همزمان در دو رشته کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد روانشناسی تحصیل نکند! اکثر نمرات وی نیز در سطح عالی هستند. در تمام موفقیتهای سالهای اخیر او نقش جی 5 برجسته است.


خانم معصومه دانه کار می گوید : با جی 5 در راهی قدم گذاشتم که به  آرزوهای  دیرینه ام خواهم رسید

اولین بار برای یکی از دروس ترم دوم دوره کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی جی برگ نویسی ( فیش نویسی مخصوص جی‌5) کردم و یک کتاب 400 صفحه ای در تعدادی فیش خلاصه شد. اعتراف می کنم شب امتحان دلهره داشتم چون همیشه در اینگونه موارد کتاب دستم بود نه فیش ! می ترسیدم کافی نباشد.اما فردا در جلسه امتحان تا نگاهم به سوالات افتاد خیالم راحت شد! با آرامش و اطمینان جوابها را دادم و با نمره عالی آن درس را پاس کردم.تازه متوجه شدم جی5 چه روش متفاوتی است .

 

ترم اول دوره کارشناسی زبان انگلیسی که هنوز با جی5 آشنا نشده بودم و درسهای نسبتا راحتی مثل ادبیات، معارف و… را داشتم معدلم اصلا راضی کننده نبود اما وقتی شروع به استفاده از جی5 کردم در ترمهای بعد با اینکه دروس اختصاصی ومشکل شدند ، معدلم کمتر از 17 نشد ! حتی دروس بسیار بسیار مشکلی مثل آواشناسی و کاربرد اصطلاحات را هرکدام با 19 پاس کردم .جی5 گمشده یادگیری من بود.

 

جی برگها(فیش های جی5) را وقتی که از جعبه جی5 خارج میشوند در داخل جعبه های خرما آرشیو میکنم .هر کتاب که تمام میشود بجایش یک جعبه خرما دارم که طعم این جعبه ها از هر شیرینی برایم شیرینتر است !  شب امتحان فقط یک ساعت وقت میگذارم و سراغ  جعبه خرمای آن درس میروم  و بعد هم با آرامش و اطمینان میخوابم و هیچ استرس واضطرابی هم ندارم . به راحتی امتحان میدهم و پاس میکنم .

 

قبولم ام را در دوره کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی واقعا مدیون جی5 هستم .من مدرکم علوم اقتصادی است و اصلا چیزی از روانشناسی نمیدانستم . به ناگهان 5-4 کتاب حجیم روانشناسی را جلوی روی خودم دیدم که با فهم واژه های عادی آنها هم مشکل داشتم ! در ضمن در حال تحصیل در دوره لیسانس زبان انگلیسی هم بودم و چون شاغل بودم 5/5 صبح از خانه بیرون میزدم و 5/5 عصر برمیگشتم . اگر با جی5 آشنا نشده بودم هرگز با این شرایط سخت نمیتوانستم پذیرفته شوم اما با جی5 ضمن اینکه به همه کارهایم میرسم در این  رشته هم پذیرفته شده ام و در حال تحصیل هستم . دقت کنید که من 48 سال سن دارم و قطعا قدرت یادگیری من قابل مقایسه با رقبای جوانم نیست ! جی5 همه چیز را برای من جبران کرد.

 

الآن  درسی را میخوانم به عنوان روانشناسی یادگیری.تازه دارم به‌علمی بودن کار جی5 بیشتر پی میبرم .استفاده کنندگان از جی5 باید کاملا اصول وقوانین آن  همچون شیوه تکرارها ورنگ بندی فیشها را رعایت کنند چون اینها همه منطق دقیق علمی دارد و تصادفی نیست . من بچه نیستم اما باور کنید کیف میکنم وقتی مثلا در رنگ صورتی فیش نویسی میکنم ! هر روز که میگذرد بیشتر از لحاظ علمی به جی5 معتقد میشوم.

 

در حال حاضر همزمان هم مطالب دوره کارشناسی ارشد(‌فوق لیسانس ) روانشناسی را مطالعه میکنم و هم متون کارشناسی( لیسانس) زبان انگلیسی را . عمده زمان مرور کردن فیش هایم با استفاده از فیشهای جی5 در مترو تهران کرج است . صبحها کمی زودتر سرکار میروم و در آرامش‌30‌‌/6 تا 8 صبح مطالعه و جی برگ نویسی میکنم . جی5 به شدت در صرفه جویی زمان برایم موثر بوده است و کیفیت به خاطر سپاری ویژگی منحصر فرد جی5 است . با جی5 میتوان به آرزوی های شخصی رسید..

 

در کتاب ” کیمیاگر ” پائولو کولیو ، چوپان جوانی به دنبال افسانه شخصیش به راه می افتد و در نهایت میفهمد تمام دنیا مال اوست.من یک آرزوی قلبی دارم که افسانه شخصی من است میخواهم مرکزی دایر کنم و با شیوه خاصی به گروهی از هموطنان کمک کنم . برای آن هدف بزرگ دلم میخواهد دکترای روانشناسی بگیرم.از حالا برنامه ام را برای تمام سالهای بعد مشخص کرده ام ! از روزی که با جی5 آشنا شدم به سرعت در حال حرکت به طرف آرزوی شخصی ام هستم . فکر میکنم آشناییم با جی5 اتفاقی نبوده است .

 

وقتی با جی5 آشنا شدم پسرم اواخر دبیرستان بود ، از جی 5 آنقدر که فرصت بود استفاده کرد و در دانشگاه دولتی امام خمینی (ره) در رشته کامپیوتر پذیرفته شد.پسرم میگوید با جی5 چیزهایی را فرا گرفتم که در هیچ کلاس کنکوری آموزش نمیدهند

 

سال 82 بروشور جی5 را در تاکسی انداختند. بغل دستیم گفت : فکر میکنم مثل خیلی ازکلاسها و.. است و  کلاه برداری است! من هم بروشور جی5 را دور انداختم. ترم بعد از طریق یکی از همکاران که از جی5 استفاده میکرد با آن آشنا شدم  و به خودم لعنت فرستادم که چرا آن بروشور را جدی نگرفتم و یکسال عقب افتادم. گفتم : این در دست من بود و قدرش را ندانستم! همینجا میخواهم از سرکار خانم همایونفر برای خدمتی که به من کردند و مرا با جی5 آشنا کردند تشکر کنم.وقتی توضیحات ایشان را شنیدم معطل نکردم و همان روز جی5 را خریدم.حالا میخواهم از تک تک برگه های تبلیغاتی جی5 پوزش بخواهم و بگویم حرمت بسیار زیادی برای آنها قایلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد